✔️عرضه اولیه تکاردان«8 شهریور 1402» ثبت سفارش سرخطی

  0
 1177
امتیاز کاربران 0/0 از 5

عرضه اولیه بمولد 

عرضه اولیه «تکاردان» چهارشنبه 8 شهریور ماه

در روز چهارشنبه 8 شهریور ماه 1402، 7 درصد از سهام شرکت تامین سرمایه کاردان با نماد «تکاردان»در بورس عرضه می شود. این عرضه اولیه که به روش ثبت سفارش انجام می پذیرد. برای ثبت سفارش آفلاین تکاردان، باید در سقف قیمتی و حداکثر تعداد مجاز سفارش خود را ثبت کنید. 


ثبت سفارش تکاردان بدون صف 


برای اطلاع از جزییات عرضه اولیه تکاردان، اطلاعیه عرضه تکاردان در ذیل آورده شده است.

اطلاعیه عرضه تکاردان

عرضه اولیه «بمولد» چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه

 شرکت مولد_نیروگاهی_تجارت_فارس با نماد بمولد در تاریخ ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ در بازار بورس عرضه شد. در این عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام شرکت عرضه شد.
عرضه اولیه بمولد بصورت ترکیبی بود و  در مرحله اول ۴ درصد از میزان سهام تعیین شده به صندوق ها و بعد از کشف قیمت ۶ درصد به عموم واگذار  شد. حداکثر میزان سهمیه هر فرد ۱۳۰۰ سهم بود و حداکثر میزان نقدینگی مورد نیاز پیش بینی شده مبلغ ۸,۳۹۰,۲۰۰ ریال بود. برای ثبت سفارش خرید خود در بمولد می توانید از طریق لینک زیر اقدام فرمایید.


ثبت فوری عرضه اولیه بمولد


اطلاعیه عرضه اولیه بمولد

برای مشاهده جزییات بیشتر عرضه اولیه بمولد می توانید اطلاعیه عرضه اولیه آن را مطالعه فرمایید. پیشنهاد می کنیم سفارش خود را زودتر ثبت کنید. 


اطلاعیه عرضه اولیه بمولد
 


خرید بمولد با سود قطعی  


اشتراک :

در خرید عرضه اولیه ها بر اسا حجم عرضه اولیه قبلی و تعداد شرکت کنندگان تخمین مناسبی از حداکثر میزان نقدینگی مورد نیاز در این صفحه آورده می شود. برای دریافت اطلاعات می توانید از این لینک استفاده کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha