☀️600 دستگاه دیگنیتی پرستیژ✔️خرید دیگنیتی خرداد1402

☀️600 دستگاه دیگنیتی پرستیژ✔️خرید دیگنیتی خرداد1402
  0
 2041
امتیاز کاربران 0/0 از 5

عرضه 600 دستگاه دیگنیتی پرستیژ سفید «29 خرداد 1402 »

600 دستگاه دیگنیتی در بورس کالا

عرضه خودرو در بورس کالا بصورت موردی از سر گرفته شده است. برای آخرین روزهای خرداد ماه 600 دستگاه دیگنیتی پرستیژ سفید با مبلغ پایه 1.296.000.000 تومان در بورس کالا عرضه می شود. دیگنیتی پرستیژ نسخه تقویت شده دیگنیتی پرایم است. در ادامه به بررسی اجمالی مشخصات این خودرو و همچنین شرایط خرید آن از بورس کالا می پردازیم.

شرکت وارد کننده(بهمن موتور) و همچنین شرکت چینی تولید کننده دیگنیتی بعد از عرضه دیگنیتی پرایم به بازار و دریافت بازخورد مثبت از مصرف کنندگان واقعی، اقدام به عرضه نسخه تقویت شده و پیشرفته تر این خودروی محبوب مونتاژی به بازار کرده اند.

از جمله مشخصات دیگنیتی پرستیژ می توان به حداکثر سرعت 180 کیلیومتر بر ساعت و مصرف سوخت 8.3 لیتر در هر 100 کیلومتر و حجم موتور 1967 سی سی و قدرت 228 اسب بخار، موتور توربو شارژر اشاره کرد.

این ورژین دیگنیتی از نظر گیربکس نسبت به دیگنیتی پرایم بهبود یافته است. پیشرانه دیگنیتی پرستیژ یک پیشرانه دو لیتری توربو بوده و با افزودن مواردی همچون رینگ های اسپرت و امکانات صوتی پیشرفته تر سبب شده تا دیگنیتی پرستیژ علاوه بر یک کراس اور تند و تیزتر، کراس اوری با ظاهر بهتر و اسپرت تر باشد. البته اگر نگاهی به قیمت خودروهای کراس اور در بازار بیندازید خواهید دید که با امکانات حاضر در این رنج قیمتی، کمتر رقیبی برای این خودرو وجود خواهد داشت. 

اطلاعات بیشتر مرتبط با آن در جدول زیر آورده شده است.

اطلاعیه عرضه دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا

فضای داخلی دیگنیتی پرستیژ همانند دیگنیتی پرایم فضایی جادار با آپشن های کاربردی و صد البته طراحی فضای داخلی زیبا است.

این کراس اور زیبا برای یک خانواده 4 تا 5 نفره کاملا مناسب است و دارای یک صندوق عقب نسبتا جا‌دار می باشد. آپشن های داخل خودرو نسبت به نسخه پرایم تغییر چندانی نداشته اند و صرفا تغییر در جزییات بوده اند. با مطالب گفته شده می توان جمع بندی کرد که نسخه پرستیژ نسخه ای است که تغییرات مثبتی در مشخصات موتوری و داشتن حس سواری بهتر و شتاب بیشتر می باشد.

چگونگی خرید فیدلیتی در بورس کالا

شرایط خرید دیگنیتی پرستیژ از بورس کالا

مهلت ثبت سفارش دیگنیتی پرستیژ تا ساعت 16 روز یکشنبه مورخ 28 خرداد خواهد بود. هر کد بورسی چنانچه تا به حال از بورس کالا خرید نکرده باشد و همچنین از ابتدای تیرماه 1398 از شرکت بهمن موتور خرید انجام نداده باشد قادر به ثبت سفارش می باشد.

قیمت فیدلیتی در بورس کالا « 25 بهمن »

امروز 250 دستگاه فیدلیتی پنج نفره مشکی در بازار بورس کالا عرضه شده است. برای این خودرو 720 تقاضا در بورس کالا وجود داشت که با 79/47 درصد رقابت شد.فیدلیتی مشکی با مبلغ پایه 759 میلیون تومان عرضه شده بود که در پایان با قیمت میانگین 1,362,200,000 تومان معامله شد.

همچنین امروز 250 فیدلیتی سفید هم با قیمت پایه 759 میلیون تومان در بورس کالا عرضه شد. برای این خودرو 831 تقاضا در بورس کالا وجود داشت که قیمت میانگین معامله  1,357,864,000 تومان بوده است. 

 نحوه خرید فیدلیتی از بورس کالا « 18 بهمن ماه»

 500 دستگاه فیدلیتی پنج نفره و 500 دستگاه فیدلیتی 7 نفره در بورس کالا عرضه می شود. بعد از کش و قوس های پیش آمده در رابطه با عرضه خودرو در بورس کالا در روز سه شنبه 18 بهمن ماه عرضه های جدید خودرو در بورس کالا اعلام شد.

 خودروی فیدلیتی جزو شاسی بلندهای چینی محبوب بازار خودرو می باشد. مشخصات فنی آن شامل 6 دنده اتوماتیک، موتور 1.5 لیتری، دارای پیشرانه 4 سیلندر با گشتاور 230 نیوتن متر و شتاب 11.9 ثانیه می باشد. شاید برای طرفداران و خریداران این خودرو جالب باشد که موتور فیدلیتی از نسل موتور های چری اریزو 5  و تیگو 7 پرو می باشد. از سایر مشخصات این خودرو می توان به داشتن کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین، ترمز پارک برقی، ترمز ضد قفل و ترمز کمکی اشاره کرد.


خرید خودرو از بورس کالا  


 شرایط خرید فیدلیتی از بورس کالا

  • تنها اشخاص حقیقی قادر به ثبت سفارش فیدلیتی در بورس کالا هستند و اشخاص حقوقی مجاز به ثبت سفارش این خودرو در بورس کالا نیستند.
  • هر کد ملی درخواست ثبت سفارش برای یک خودرو(کد عرضه) را خواهد داشت.
  • امکان ثبت سفارش برای افرادی که از شروع سال ۱۳۹۸ اقدام به خرید خودرو از هر یک از شرکت‌های خودروسازی کرده‌اند، وجود ندارد.
  • برای هر کد ملی شرایط سنی 18 سال تمام تعیین شده است.

اطلاعیه عرضه فیدلیتی در بورس کالا

قیمت فیدلیتی در بورس کالا

 اگر در رابطه با نحوه خرید خودرو از بورس کالا سوالی دارید، می توانید به صفحه از طریق لینک زیر مرحله به مرحله مراجعه کنید، پاسخ تمامی سوالاتتان را خواهید یافت.


صفر تا صد خرید خودرو از بورس کالا  


اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha