☀️رفع خطای ثبت شماره موبایل هنگام ثبت نام سامانه+ نکات تکمیلی

در صورتی که با خطای شماره موبایل مواجه می­شوید، شما دارنده سهام عدالت هستید، اما اطلاعات شماره موبایل شما هنوز مورد تأیید قرار نگرفته است و یا از موبایلی استفاده کرده­اید که به نام شخص شما که دارنده سهام عدالت هستید، نیست. طبق بررسی­های صورت گرفته، تمامی اطلاعات هویتی ثبت شده در سامانه سهام عدالت مورد بررسی هوشمند قرار می­گیرد و چنانچه موبایل به نام دارنده صاحب سهام نباشد، احراز هویت مورد تأیید قرار نمی­گیرد. به زودی روشی برای اصلاح شماره موبایل به صورت حضوری در دسترس قرار خواهد گرفت که از طریق همین سامانه، در این مورد اطلاع رسانی خواهد شد.
☀️رفع خطای ثبت شماره موبایل هنگام ثبت نام سامانه+ نکات تکمیلی
  0
 5755
امتیاز کاربران 0/0 از 5

در صورتی که با خطای شماره موبایل مواجه می­شوید، شما دارنده سهام عدالت هستید، اما اطلاعات شماره موبایل شما هنوز مورد تأیید قرار نگرفته است و یا از موبایلی استفاده کرده­اید که به نام شخص شما که دارنده سهام عدالت هستید، نیست. طبق بررسی­های صورت گرفته، تمامی اطلاعات هویتی ثبت شده در سامانه سهام عدالت مورد بررسی هوشمند قرار می­گیرد و چنانچه موبایل به نام دارنده صاحب سهام نباشد، احراز هویت مورد تأیید قرار نمی­گیرد.

به زودی روشی برای اصلاح شماره موبایل به صورت حضوری در دسترس قرار خواهد گرفت که از طریق همین سامانه، در این مورد اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha