دریافت مبالغ اضافی از خریداران خودرو در بورس کالا قانونی است✔️بررسی جزییات خبر

دریافت مبالغ اضافی از خریداران خودرو در بورس کالا قانونی است✔️بررسی جزییات خبر
  7
 1842
امتیاز کاربران 3/2 از 5

خودروهایی که سررسید تحویلشان سال 1402 می باشد شامل افزایش هزینه مالیات، عوارض، بیمه شخص ثالث و تجهیزات اجباری استاندارد می شوند.

طی نامه ابلاغ شده به کارگزاران مجاز بورس ذکر شده که : برای خودروهایی که در سال 1402 عرضه شده اند بر اساس قوانین ابلاغی، هزینه مالیات، عوارض، بیمه شخص ثالث و تجهیزات اجباری استاندارد در سال 1402 افزایش یافته است که پس از محاسبه بر اساس هر خودرو و برای هر خریدار در روزهای آینده از طریق پیامک و میزکار مشتریان به ایشان اعلام خواهد شد.

                                                                                                                                    بخشنامه افزایش هزینه های جانبی تحویل خودرو در بورس کالا

خریداران محترم به این نکته توجه فرمایند که فاکتور و تحویل خودرو پس از واریز ما به التفاوت از سوی خریداران مقدور بوده و در صورت عدم و اریز، تاخیر در تحویل متوجه خریدار بوده و مشمول جریمه تاخیر نخواهد بود.

این هزینه از طریق پیامک توسط شرکت خودرو ساز مربوطه اعلام می شود، همچنین می توانید برای پرداخت و اطلاع از میزان هزینه به پنل کاربری خود نزد شرکت خودرو ساز مراجعه فرمایید.
در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با همکاران ما در واحد بورس کالا  با شماره تماس 02142548 داخلی 133 و 129 تماس حاصل فرمایید.

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
سامان
 ارسال شده در : پنجشنبه 04 خرداد 1402

سلام من هایما گرفتم تحویل 20اردیبهشت که دوباره گفتن35/700پول زور بدید با یه بدبختی جور کردم یکم ریختم الان زنگ ایرانخودرو میزنم میگه ماه اینده فاکتور میشه خداوکیلی مملکت رو هوا هست

براتی
 ارسال شده در : جمعه 29 اردیبهشت 1402

من ۱۱ بهمن ماه خودرو پژو پارس ثبت نام کردم.طرح مادران ۳ ماهه.. گفتن ۱۱ اردیبهشت میاد...ولی هنوز نیومد...۲۴ میلیون هم مابه التفاوت ازم گرفتن..الان کسی جوابگو نیست.....تکلیف چیه...

مدیر سایت
 ارسال شده در : دوشنبه 01 خرداد 1402

سلام، این موضوع رو باید از شرکت خودروسازی که ازش خرید کردین پیگیری بفرمایید.

مقیمی
 ارسال شده در : شنبه 23 اردیبهشت 1402

باسلام باسلام خریداران خودرو از بورس ، اولا که خودرو رو با قیمت بالاتر از قیمت مبنا کارخانه خریده اند، در ثانی وجه خرید رو بصورت کامل سه ماه قبل پرداخت نموده اند و با ایران خودرو تسویه حساب کامل نموده اند لذا درست بود در همان زمان فاکتور صادر شود نه اینکه پرونده مشتری را در مرحله تشکیل پرونده نگه دارند و بعد از سه ماه که موعد تحویل خودرو فرا رسیده بگویند باید مالیات ، عوارض تجهیزات استاندار اجباری امسال رو‌پرداخت کنید تا خودرو شما را تحویل نماییم !! این درخواست واریز وجه اضافه توسط شرکت ایران خودرو اصلا عادلانه و اخلاقی نیست. لذا بورس باید در این مرحله از خریداران حمایت نماید .

مدیر سایت
 ارسال شده در : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402

از همراهی شما ممنونیم، در صورت تغییر رویه حتما در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

منصوری
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 29 فروردین 1402

قوانین عطف به ما سبق نمیشه. معامله ما سال پیش با ایرانخودرو منعقد شده قوانین جدید مالیاتی نباید برای این معاملات اعمال بشود! اوفوا بالعقود! شما نه تنها مسلمان نیستید که از شرافت هم بویی نبردید

محمد نقی علیمردانی
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 29 فروردین 1402

من ماشین رو بصورت قطعی وبالاتر از قیمت پایه ایران خودرو خریدم و ۱۳ درصد مالیات بر اساس قیمت بالاتری که خریدم پرداخت کنم وماشین فوق ۱۴۰۲ فروخته شده پس چطور باید پول اضافی پرداخت کنم تازه تهدید میکنید اگه پرداختی را دیرتر بدیم تحویل دیرتر میشه اخه به این روش چه اسمی غیر از دزدی تو روز روشن میشه گفت