خرید ریسپکت از بورس کالا| قیمت قابل رقابت❤️‍🔥

 خرید ریسپکت از بورس کالا| قیمت قابل رقابت❤️‍🔥
  0
 1778
امتیاز کاربران 0/0 از 5

عرضه ریسپکت در بورس کالا

قیمت ریسپکت در بورس کالا « 25 بهمن ماه »

امروز 500 دستگاه ریسپکت با قیمت پایه 643 میلیون تومان عرضه شد. قیمت میانگین معامله ریسپکت مشکی  1,108,850,000 تومان بوده است. مبلغ پیش پرداخت 100 درصد قیمت پایه بوده است. برای 200 خودرو ریسپکت مشکی 1069 تقاضای خرید داشت و روی ریسپکت مشکی 72.7 درصد رقابت شده است.

تحویل خودرو 25 اردیبهشت 1402 می باشد. لازم به ذکر است برای رسیدن به مبلغ نهایی باید به مبلغ معامله هزینه های جانبی و خواب پول را اضافه کنید.  

نحوه خرید ریسکت از بورس کالا « ۱۸ بهمن ماه»

 ۵۰۰ دستگاه ریسپکت در بورس کالا عرضه می شود. بورس کالا در روز سه شنبه ۱۸ بهمن ماه عرضه های جدید خودرو را اعلام کرد. طبق اطلاعیه عرضه، در بورس کالا 300 دستگاه خودروی ریسپکت سفید و 200 دستگاه خودروی ریسپکت مشکی در بورس کالا معامله خواهد شد.

از مشخصات فنی ریسپکت پرایم می توان به موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری  که دارای توربوشارژر می باشد. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 6 است. قدرت این خودرو 154 اسب بخار می باشد و دارای گشتاور 210 نیوتن متر است. نکته جالب راجع به ریسپکت این است که متخصصان حوزه خودرو امکانات و ویژگی های فنی این خودرو را هم رده با آریزو 5 جدید و آریزو 6 می دانند. 

دقت کنید برای خرید ریسپکت طبق اطلاعیه عرضه صادر شده لازم است تا موجودی حساب وکالتی‌تان 100 درصد مبلغ پایه تعیین شده باشد.


 ثبت نام خودرو در بورس کالا 


نحوه خرید ریسپکت از بورس کالا

شرایط خرید ریسپکت از بورس کالا

  • امکان خرید ریسپکت همچون سایر خودروهای سواری عرضه شده در بورس کالا تنها برای اشخاص حقیقی وجود دارد.
  • در هر عرضه هر کد ملی قادر به ثبت سفارش برای یک کد عرضه می باشد.
  • امکان ثبت سفارش برای افرادی که از شروع سال ۱۳۹۸ اقدام به خرید خودرو از هر یک از شرکت‌های خودروسازی کرده‌اند، وجود ندارد.
  • برای هر کد ملی شرایط سنی ۱۸ سال تمام تعیین شده است.  

آموزش رایگان صفر تا صد خرید خودرو از بورس کالا (همین حالا ثبت نام کنید) 


اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha