زمان دقیق واریز سود سهام عدالت

از زمان در خواست فروش تا زمان واریز وجه ممکن است چند هفته طول بکشد. دلیل این وقفه آن است که مدیریت فروش تمام سفارش­ ها و واریز­ها روند زمانبری است. ما باید برای جلوگیری از ضرر و زیان شما، شرایط بازار را برای فروش سهام بسنجیم و با در نظر گرفتن تمام جوانب مثل یک خلبان هواپیما تصمیم بگیریم که سهام شما را به چه نحو و در چه زمانی بفروشیم.  شما می ­توانید از طریق سامانه sahmam.ir از آخرین وضعیت سفارشات خود مطلع شوید و مشاهده کنید که چه میزان و چه مبلغی از سفارشات شما انجام شده و یا در حال انجام است.
زمان دقیق واریز سود سهام عدالت
  2
 9516
امتیاز کاربران 4/0 از 5

از زمان در خواست فروش تا زمان واریز وجه ممکن است چند هفته طول بکشد. دلیل این وقفه آن است که مدیریت فروش تمام سفارش­ ها و واریز­ها روند زمانبری است. ما باید برای جلوگیری از ضرر و زیان شما، شرایط بازار را برای فروش سهام بسنجیم و با در نظر گرفتن تمام جوانب مثل یک خلبان هواپیما تصمیم بگیریم که سهام شما را به چه نحو و در چه زمانی بفروشیم. به علاوه، فروش سهام عدالت به صورت مرحله­ ای انجام می­ شود. برای مثال، اگر سبد سهام عدالت شما 9 میلیون تومان ارزش داشته باشد، ارزش 30 درصد از این سبد که 3 میلیون تومان است، با توجه به شرایط بازار طی چند مرحله (مثلاً 6 مرحله ­ی 500 هزار تومانی) نقد، و پس از ابلاغ شرکت سپرده گذاری، به حساب شما واریز می­شود. لازم به ذکر است که هنوز لیست پرداخت وجه حاصل از فروش سهام عدالت از سمت شرکت سپرده­ گذاری مرکزی به کارگزاری ها ابلاغ نشده است و سهام عدالت هنوز در مرحله سفارش فروش (ارسال به هسته) است.


سهام عدالت به چه کسانی تعلق میگیرد


 شما می ­توانید از طریق سامانه sahmam.ir از آخرین وضعیت سفارشات خود مطلع شوید و مشاهده کنید که چه میزان و چه مبلغی از سفارشات شما انجام شده و یا در حال انجام است.

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
داریوش شهبازی
 ارسال شده در : یکشنبه 11 تیر 1402

سلام چرا پنل کاربردی من برای سهام عدالت دیگه باز نمیشه؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : دوشنبه 12 تیر 1402

همراه گرامی می توانید با شماره 02142548 داخلی 104 تماس حاصل فرمایید همکاران ما به سوالات شما پاسخ خواهند داد.